Klub 60+

Klub 60+ blev startet af Hans Kølsen for 6 år siden, som også er udnævnt til formand for klub 60+.

Klub 60+ består idag af 10 medlemmer og der er altid plads til flere, hvis der er nogen der har tid og lyst til at være en del af den hyggelige fællesskab i klubben.

Klub 60+ mødes - i fodboldsæsonen - ca hver 14 dag,  ofte startende med rundstykker,  som nydes mens arbejdsopgaver uddeles.

Det kan f.eks være følgende: slå græskanter, beskærering, fjerner ukrudt, fjerner blade, fræser træstubbe, fejer fliser, vasker vinduer, oprydning, gør tribunen klar til hjemmekampe.

De sørger for at området er klar til sæsonstart og oprydning til vinterlukning.

Klub 60 er også en stor hjælp ved afholdelse af Høker Cup, bemande entre kassen, bemande øl / grill salgssted.

Så ønsker du at være med i Klub 60+ så kontakt en af medlemmerne. Der er som sagt altid plads til flere.